小南の日記

スポンサーサイト


プチ白熊娘ちゃん

7   0

今晩、初めてプチ白熊娘ちゃんと着替えました!(0^v^0)
プチ白熊娘ちゃんのそばにあるのが、わたしの最近描いた絵です。ある日、頭の中でかわいいドレスのアイデアが出来て、また自然に絵を描きました。(わたしは小さいから、ずっと絵を描くのが大好きですよね!)暇があれば、このデザインのブライスOFを作りたいなぁ~!^0^


白熊娘ちゃん: わたし、この新しいドレス大好きだわ!


白熊娘ちゃん: うれしかったね!*^0^*
となりのペコちゃん:うれしくないわ~!ドレス返して!>_<
(あれ、実は今日わたしが買ったペコちゃんのドレスですね!hohoho!)

突然、大きい熊が来た!*0*

え~どうして熊の耳が...可哀相だね!


白熊娘ちゃん: 熊さん、お大丈夫ですか?(心配して)
熊さん:心配してくださってありがとうね!

この熊は、わたしの何年前に熊の手作り教室で熊の手作りを習った時の初めて挑戦した熊ですが...まだ、左耳も頭も未完成。(汗)熊さん、ごめんね!^_^|||


熊さんはリラ熊の様子でかわいいですよね!^0^
白熊娘ちゃんも一緒にリラックス!


白熊娘ちゃんと熊さんは、仲良くなっちゃったね!いいなぁ~!

今晚初次同白熊細囡換衫! 嘻嘻...佢條新裙仔係唔係好可愛呢~?! (其實係來自今日買返來嘅牛奶妹嘅, 估唔到都幾啱身...只係有少少短咗啲!)
白熊細囡隔離果幅畫, 係最近突然想到的裙仔款...當我有靈感時就拿起筆動手畫嘅作品呢! 遲吓有時間先考慮整返一條近似嘅裙仔比囡囡穿~! ^0^

之後出現嘅黃色熊仔, 其實係我多年前初次學整熊仔時嘅第一份功課呢~! (係最簡單嘅熊仔款for我呢啲初學者) 唉...之不過主要係因為人懶(我學完呢個"入門班"就已經冇繼續學喇~! 哈哈!) 所以我掉底咗好耐都未完成好佢呢! 佢好可憐啊~! 仲未有左耳, 頭又未擺好...唔知我幾時再有心情完成好佢呢~?! (汗) ^_^|||

スポンサーサイト

-7 Comments

Vera says...""
牛奶妹條裙又幾啱身喎^^

你快d幫隻熊仔整番隻耳仔同個頭啦,唔係人地點過聖誕節喎~
2005.12.11 01:58 | URL | #- [edit]
says..."承認待ちコメント"
このコメントは管理者の承認待ちです
2005.12.11 15:51 | | # [edit]
莉莉人 says...""
Wa!!小南好強勁!!隻bear自己整ga?快d整埋佢隻耳仔同頭仔la!!!
白熊細囡條裙好靚!!!
2005.12.11 18:39 | URL | #- [edit]
娜娜女王 says...""
!!!!!!!!!!!!什麼!?!?! 那隻熊是你自己整的??!*O* 好犀利呀!!! 我還打算問你在那兒買,很可愛,原來是你的製成品!!!
2005.12.12 11:16 | URL | #- [edit]
茶々。 says...""
きゃぁぁ~。可愛い~♪
ほんとに、愛らしくて、すごく可愛いです。
あったかそうですね~。
2005.12.12 23:25 | URL | #3lAeIrmE [edit]
小南 says...""
Vera: kakakak...我都未知幾時得整埋佢呀...手頭上太多嘢想整喇~! ^_^|||

小巫: 嘻嘻...牛奶妹仲有其他款嘅衫仔啊! 而且都好可愛呢~! 有冇興趣買返個?!

莉莉人: 謝謝啊~! 希望將來有時間會完成到佢啦...哈哈!

娜娜女王: 謝謝妳誇獎啊...好開心呢...搞到人家有啲面紅添~! (笑) 嘻嘻...近睇其實唔係整得好好架...(因為我係第一次整熊仔) 我去學整熊仔果度, 佢只係得呢隻"Par"响度嘅款, 同埋另一隻深少少嘅款(手腳識轉的)比初學者揀來造呢! 不過我比較喜歡呢個款, 所以揀咗佢成為我第一件劣作喇~! 哈哈! 係呢...妳都咁鍾意熊仔, 有冇諗過自己親手整返一隻呀?! ^0^

茶々さん: 褒めてくださって、本当にありがとうね~!うれしかったです。わたしはずっと白熊大好きだから、この白熊プチちゃんがもちろん大好きですよね!*^0^*
2005.12.13 02:55 | URL | #o/0mI.d6 [edit]
娜娜女王 says...""
wah~我d手技好差ga~~haha 我怕我整左隻怪獸出黎wor~^^!
2005.12.13 13:22 | URL | #- [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://syaonam.blog15.fc2.com/tb.php/114-01d8a18a
該当の記事は見つかりませんでした。
