小南の日記



今年初めて新作!

1   0

我が家一番愛されるブライス娘茉莉ちゃんは、今日わたしの手作り新作ドレスで登場!茶色のストライプ布で作ったワンピースにピンク長袖トップ(トップは昔買ったものです)と合わせて着て、かわいいでしょう?!(0^v^0)

茉莉ちゃんと眠ったままプチ娘Pinkyちゃん(同じ布で作ったプチのドレスは去年の作品です)^_^



茉莉ちゃん:ママ~!Pinkyちゃんは起きたよ!

二人と写真撮るよ!*^0^*


わたしは最近茉莉ちゃんと遊ぶほうが多いんですね!(笑)

今日終於完成好一條新裙仔...kekekek...又比咗茉莉試穿喇~! 今次試咗一個新款...冇用花邊裝飾裙腳, 而係用返原本布料整少少detail位~! 裙仔入面襯返一件粉紅色Licca長袖衫...這個天氣穿就最適合吧~?! *^0^*

新裙仔用的啡色直條紋布, 其實係前年响公司的布料庫入面搵到, 再剪咗少少拎返來用呢~! (本來呢隻布係用來做窗簾啊! 呵呵!) 前年用咗少少呢款布, 整咗細囡果條摺摺裙仔...見細囡同茉莉咁襯色, 就搵佢哋兩個一齊影相相喇~!


-1 Comments

Anmary says...""
第一張相好似媽媽托抱住囡囡咁, 好溫馨啊!
2006.01.19 00:12 | URL | #- [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://syaonam.blog15.fc2.com/tb.php/140-6d7518d4
該当の記事は見つかりませんでした。
