小南の日記

スポンサーサイト


そろそろバレンタイン!

4   0

今朝のさくらちゃん、こういう言葉を言いました:

あはは~!男の子に白熊ちゃんあげるの?(けど、くつ箱を使ってへんじゃない?!)


やっぱり、チョコレット作るほうがいいね!さくらちゃんはたくさんお菓子のバレンタインが好きだよね?!(笑)

今朝一上網, 來日記睇睇就見到さくらちゃん講咗一啲搞笑句子!
第一句佢話: "放咗白熊入鞋盒喇~!" (wakkakaka...第一次見到佢講呢啲有趣嘢~! 點解要放入鞋盒呢~?! 真係一個謎!) 之後, 佢就成日都講一啲同即將來臨嘅情人節有關嘅句子! 今朝見到佢問: "整咗朱古力嗎?!" 仲有, 佢話: "好多糖果! Valentine!" 哈哈~! 佢真係好鬼馬呢~! ^0^

有見其他朋友仔昨晚都見到メロ草原上有心心背景...但係...嗚...我昨晚見唔到啊! (因為冇特別留意呢...而且過咗12點後冇上網...>_<) 嘻嘻...幸好今日都有, 而且剛剛見到了~! 似乎接近夜晚先會有心心背景出現呢~!

另外, 又見到其他メロ朋友仔都不約而同講一啲同情人節有關嘅句子, 男仔メロ就會講關於收朱古力/禮物...而女仔メロ就講送朱古力/禮物等等(哈哈, 我冇特別研究白色メロ會講?!) 我想, 如果真係跟日本傳統方法的話, 情人節當日真係女仔送朱古力比男仔啊~! 咁唔知2月14日當日, 男仔メロ嘅草原會唔會有好多朱古力呢~?! kekekek...期待期待! *^0^*

スポンサーサイト

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://syaonam.blog15.fc2.com/tb.php/164-3c7ad756
該当の記事は見つかりませんでした。
