小南の日記

スポンサーサイト


思春期の蜜柑ちゃん

0   0

昨日、蜜柑ちゃんは思春期になりました。やっぱり予想通りに蜜柑色(=オレンジ)に変わったね!一代目のいちごちゃんも、自分の思った通りに元々いちご色のレッドのまま、思春期になっても色が変わりませんでした。じつは、いつもメロの名前を決める時に「メロの名前とメロの色はなにか微妙な関係があるのかな~?!」と思ったので、今はなんか「不思議なことが起こった!」の感じしますよね!まさか本当に関係がある?!(笑)


蜜柑ちゃん changed into orange color yesterday! kakaka...actually when I thought of her name, I hoped for an orange color mero! As she's the 2nd mero after 世代交代 of 1st mero いちごちゃん, I decided to give this series a theme: Fruit! At the same time, I thought rainbow color series must be funny...that's why I hoped for an orange color mero after a red color mero! So funny, it's just in my expectation! :P

P.S. いちご=Strawberry & 蜜柑=Orange

スポンサーサイト

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://syaonam.blog15.fc2.com/tb.php/513-41297f79
該当の記事は見つかりませんでした。
