小南の日記

スポンサーサイト


Veronica Lace

9   0

本当に久しぶりに、またネオブライスをお迎えしました。「ヴェロニカレース」はわたしの好みのタイプです。イラストの時からもう好きになっちゃいました。彼女の髪色は不思議な色ですね!^0^

很久沒有這麼心動了! 自今年1月接了Welcome Winter回家之後...很久沒有再接新的neo blythe回家了! (其實很早都打算不再接新囡囡了, 至少一定不會再接SBL, 反而RBL仍然有一點吸引力!) 在官網初次睇到Veronica Lace的卡通圖那時, 已經很喜歡她了! 再睇了她的實物照, 就決定了要接她回家...(0^v^0)

織姫ちゃんは新しい妹ちゃんをお迎えします。^0^
(新しいドレスを作って「ヴェロニカレース」にあげました)

織姫來迎接新妹妹呢!
織姫: 這件新衫是媽媽特別為妳整的啊! ^0^

「ヴェロニカレース」の洋服と小物が少ないんですが、わたしは全部好きです。

VL配件真係非常之少...不過沒所謂啦! 反正全部我都很喜歡! :P

わが家のヴェロニカレースちゃんの名前を、好きな漫画「こばと」の主人公と同じ名前「小鳩」にしました。小鳩ちゃん: みなさん、よろしくね!(0^v^0)

她的名字來自我喜歡的一個Clamp的漫畫的主角名字...叫做「小鳩」!

先週の金曜日、東京に旅行してる香港の友達と一緒にトイザラスで「ヴェロニカレース」をお迎えしました。友達のヴェロニカレースちゃんにプレゼントをあげました。小鳩ちゃんの新しいドレスと同じデザインのドレスでした。二人の記念写真を撮りました。

小鳩與她的好朋友都是我和一位來了東京旅行的blog友低低b一起在池袋的反斗城接返來的...我也特別整多了一件同款的新裙仔送給她的新囡囡呢! ^v^

友達からプレゼント「プチミスサリーライス」もらった。うれしかったです!

謝謝低低b送的petite Miss Sally Rice & FL贈品貓貓簿! ^0^

先週の土曜日、友達と一緒に上野に行きました。おもちゃ屋で初めてフモフモさんと出会いました。初めてフモフモさんを買いました。フモフモさん、かわいいですね!小鳩ちゃんもフモフモ大好き!

上星期六和低低b及她的朋友去了上野逛玩具店, 初次買Fumo公仔回家(沒想過一買就買了一堆公仔呢!)...小鳩很喜歡他們啊!

小鳩ちゃんとフモフモさん達:

小鳩與Fumo公仔大合照!
スポンサーサイト

-9 Comments

Cecilia says...""
我打算買那個mushroom Blythe. 之前都有想過買 Veronica Lace, 不過台灣賣太貴了, 我看到要賣NT5480.

我在等pegpeg 買fumo 回來賣我呢! 哈哈
2008.10.27 16:10 | URL | #- [edit]
小南 says...""
Cecilia: Mushroom blythe的衫衫係幾可愛嘅...但真的不喜歡她的頭髮及化妝...妳真的想清楚要買她嗎?! (我就一定不會買了! :P) 點解在台灣VL賣得那麼貴?! 哈哈, 原來妳也喜歡Fumo! ^0^
2008.10.27 19:19 | URL | #o/0mI.d6 [edit]
娜娜女王 says...""
小鳩條原裝裙好靚呀!!!!!>v<
2008.10.27 20:15 | URL | #- [edit]
莉莉人 says...""
嘩! 你一次過買左好多公仔, Fumo公仔又真係幾得意! 有d似我好耐之前買的"白飯"屎撈人, 有機會搵番佢出來影張相比你睇! BTW, VL真係幾靚, 不過我唔打算再買BLYTHE 啦^^
2008.10.27 22:56 | URL | #- [edit]
草草 says...""
我都剛剛接左個RBL(MSR), Veronica Lace D 頭髮顏色好 lan, 我都有點心動 ^^
2008.10.28 08:21 | URL | #- [edit]
小南 says...""
娜娜女王: 她的原裝裙很美, 我都好喜歡呢! 係呢...妳決定了買新娃未呀? 會買momoko嗎?! ^_^

莉莉人: 我都估到妳不會再買blythe了! Fumo似"白飯"屎撈人? 有機會都想看看妳的公仔呢! ^0^

草草: 恭喜妳呢! 嘻嘻, 妳都心動嗎?! 會不會考慮接一個VL回家?! 係啊, 最近去逛Junie Moon時, 看到有妳的出品的娃衣在賣呢! 很害! ^0^
2008.10.28 09:51 | URL | #o/0mI.d6 [edit]
草草 says...""
小南, 開心你話我知係 Junie Mon 見到我的娃衣﹐可惜入面吾影得相﹐吾係我一定叫你幫我影張 :)
經濟不景﹐所以應該吾會再買 B 女啦~
係呀﹐之前同你講過我都係新舊鵝堡影左相﹐upload 左話你知~ 講起﹐都懷念旅行的時候....其實上去新舊鵝堡都幾麻煩﹐轉好多次車 ^^
2008.10.30 05:27 | URL | #- [edit]
娜娜女王 says...""
RE: 買左 momoko,都影左1、2 次相...=p 我放左d 上facebook,得就去睇啦~嘻嘻
2008.10.30 20:39 | URL | #- [edit]
小南 says...""
草草: 不用客氣...如果Junie Moon入面影得相就好了! 咦...妳去新舊天鵝堡時轉了好多次車嗎?! 那次我們是租車遊國, 同埋因為住在舊天鵝堡旁的酒店, 所以翌日去遊覽兩個城堡都算方便! 好啊, 期待睇妳的國之旅相片呢! (嘻嘻...我想起我還未寫完國之旅的遊記啊! :P)

娜娜女王: 恭喜呀! 原來真的買了momoko! 好呀, 有時間去facebook睇睇妳影的momoko! ^0^
2008.10.30 20:58 | URL | #o/0mI.d6 [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://syaonam.blog15.fc2.com/tb.php/706-3e5cf84e
該当の記事は見つかりませんでした。
